بهداشت و سلامت جنسی, زندگی زناشویی

بهترین روش تنگ کننده واژن ( بدون جراحی ) کدام است؟

راه حل تنگ کردن واژن

بهترین روش های تنگ کردن واژن :

امروزه یکی از موضوعاتی که برای بانوان سبب ایجاد نگرانی و دغدغه شده، گشادی واژن است. بانوان با روبرو شدن با این مسئله فکر می‌کنند که دیگر ارتباط جنسی موفقی نخواهند داشت و همین تفکر، سبب ناراحتی آن‌ها و شریک جنسی‌شان می‌شود. در این مقاله قصد داریم به این معضل و راهکارهای درمانی تنگ کننده واژن بپردازیم.و بهترین روش تنگ کننده واژن را معرفی کنیم .

قرص شیاف ماریانا

14 دلیل در شل ‌شدن واژن :

بهتر است قبل از بیان دلایل ایجاد این مشکل، به تعریفی از آن بپردازیم. واژن جزئی از آلت تناسلی زنان به ‌حساب می‌آید. این عضو نیز همانند سایر اعضا در بدن دارای ماهیچه و عضله است. ماهیت عضلات در بدن افراد، خاصیت کشسانی آن‌ها است. عضلات واژن نیز دارای کشسانی هستند. این عضو اندامی برای تولید مثل و برقراری رابطه جنسی است. در هنگام زایمان‌های طبیعی و یا رابطه جنسی، واژن با انقباض و انبساط‌های بسیاری روبرو می‌شود. در نتیجه به مرور زمان این عضو با گشادی مواجه خواهد شد.

دلایلی که سبب گشادی واژن می‌شوند :

شل ‌شدن واژن با علائمی همچون نازکی پوست اطراف واژن، خشکی و ملتهب‌ شدن این ناحیه و … همراه است. از جمله دلایلی که سبب این مشکل می‌شود شامل موارد زیر است:

بهترین روش تنگ کننده واژن (بدون جراحی) کدام است؟
  • تغییر در میزان ترشحات هورمون‌های زنانه
  • برقراری رابطه جنسی دردناک
  • جراحی تخمدان‌ها
  • مصرف دارو
  • شیردهی بانوان
  • درد در ناحیه لگن
  • انجام فعالیت‌های سنگین
  • افزایش سن در بانوان و شروع دوران یائسگی
  • خارش و خشکی در ناحیه واژن
  • ایجاد عفونت و خونریزی
  • بیماری‌های خاص مانند سرطان
  • تغییر در میزان ترشحات هورمون‌های زنانه
  • برقراری رابطه جنسی دردناک
  • جراحی تخمدان‌ها

مشکلات گشادی واژن کدام است؟

گشادی واژن در بانوان باعث بروز مشکلاتی از قبیل: کاهش رابطه جنسی، بی‌میلی و عدم رضایت در روابط زناشویی در بین زوجین، نابودی اعتماد به ‌نفس در بانوان و … خواهد شد. امروزه برای حل این مشکلات، راه‌حل‌های بسیاری پیشنهاد شده است. بعضی از این روش‌ها طبیعی، بعضی‌ها با استفاده از مصرف محصولات و بعضی دیگر با انجام عمل‌های جراحی، لیزر، تزریق انواع چربی و … هستند. هرکدام از این روش‌ها دارای مزایا و معایب خاصی هستند. در ادامه این مقاله قصد تشریح روش‌های تنگ ‌کننده واژن را خواهیم داشت.

ژل لوبریکانت تنگ کننده واژن پلی ژل اصل POLYGEL

راهکارهای تأثیرگذار تنگ کننده واژن

در ادامه به برخی از راهکارهای موثر تنگ کننده واژن اشاره خواهیم کرد:

تغدیه سالم و ترک دخانیات

عادات غذایی سالم

اگر سبک زندگی سالمی ندارید، حتما در رابطه با تغییر سبک زندگی‌تان اقدامات لازم را انجام دهید. تغذیه سالم و رژیم غذایی غنی از  ویتامین‌ها، پروتئین‌ها، فیبر و … را در آن بگنجانید. از مصرف هرگونه الکل، مواد مخدر و سایر دخانیات دوری کنید.

تداوم در فعالیت جنسی

تداوم در فعالیت جنسی برای تنگی واژن

سعی کنید به صورت منظم فعالیت جنسی داشته باشید. تداوم در فعالیت جنسی علاوه ‌بر مزایایی که بر روی سلامتی بدن دارد، سبب بهبود گردش جریان خون در ناحیه واژن نیز می‌گردد. همچنین به سلامت ماهیچه‌های موجود در ناحیه واژن نیز کمک شایانی خواهد کرد.

ورزش

ورزش برای تنگ شدن واژن

ورزش‌های مخصوصی برای تقویت ماهیچه‌های واژن و لگن وجود دارد. با قرار دادن این ورزش‌ها در برنامه روزانه خود، واژن خود را مثل روز اول تنگ کنید. ورزش به شما کمک خواهد که دوران یائسگی خود را به تعویق انداخته و از عوارض آن نیز دور بمانید.

جراحی‌های تنگ ‌کننده واژن

جراحی‌های تنگ ‌کننده واژن

یکی از راه‌های تنگ ‌کننده واژن، انجام عمل‌های جراحی بر روی این ناحیه است. جراحی لابیاپلاستی، شل ‌شدن در ناحیه واژن را برطرف نموده و به افراد در برقراری رابطه جنسی لذت‌بخش کمک می‌کند. اما این روش دارای معایبی نیز است. یکی از این معایب، اشتباهات انسانی بوده به‌ طوری که ممکن است. پزشک جراح از مهارت خوبی برخوردار نبوده و عمل زیبایی مطابق با میل شما پیش نرود و از نظر سلامتی نیز شما را با مشکل مواجه کند.

تزریق چربی به واژن

جراحی‌های واژن

در این روش ابتدا مقداری چربی از بدن فرد تخلیه و با استفاده از سوزن‌های نازکی به ناحیه واژن تزریق می‌کنند. ممکن است این روش به حل مشکل شما کمک کند، اما شما را با درد بسیاری روبرو کرده و احتمال عفونت را در ناحیه واژن شما افزایش خواهد داد.

چرا ژل و شیاف تنگ کننده واژن بهترین انتخاب است؟

استفاده از ژل‌ها و شیاف‌های تنگ‌کننده، به دلیل ترکیبات و نحوه استفاده، محبوبیت خاصی را در میان بانوان کسب کرده‌اند. استفاده از این‌ محصولات در کمترین زمان بدون درد و خونریزی،. بدون ایجاد حساسیت و سوزش، بدون بروز عفونت و … اتفاق می‌افتد. در این قسمت قصد داریم به شرح دو محصول  بپردازیم

راه حل تنگ کردن واژن

ژل تنگ کننده واژن ماریانا کاملا گیاهی اورجینال

ژل‌ تنگ ‌کننده واژن به دلیل نداشتن عوارض خاص و همچنین دسترس‌پذیری بالای افراد به این نوع محصول، گزینه خوبی برای تنگ کردن واژن است. یکی از محصولات باکیفیت برای حل این مشکل در بانوان، ژل تنگ‌کننده واژن ماریانا کاملا گیاهی اورجینال است. فقط کافی است این ژل مخصوص را به مدت 5 الی 10 دقیقه بر روی ناحیه مورد نظر ماساژ دهید تا تاثیر شگفت‌انگیز آن را ببینید. ژل‌های تنگ‌کننده که بر پایه آب هستند. نیازی به شستشو بعد از استفاده ندارند. برای خرید این ژل‌ها مراقب تاییدیه پزشکی و استانداردهای لازم آن باشید تا دچار مشکل نشوید.

این محصول حاوی ترکیبات گیاه ماریانا بوده و در نابودی عفونت، خارش و سایر مشکلات واژن به شما کمک خواهد کرد. نحوه استفاده از آن و نتیجه‌بخش بودن این محصول در کمترین زمان سبب محبوبیت آن شده است.

شیاف تنگ کننده واژن شاندرمن جذبی اصل

در بازار علاوه‌ بر ژل‌های مخصوص واژن، شیاف تنگ ‌کننده واژن نیز موجود است. شیاف تنگ کننده واژن شاندرمن جذبی اصل، از محصولات باکیفیتی بوده که مشتریان زیادی دارد. این محصول از گیاه محبوب ماریانا ساخته شده است که مزایای بسیاری برای تنگی واژن دارد. بعد از مصرف شیاف‌‌های تنگ‌کننده.، نیازی به شستشوی محل مورد نظر نخواهید داشت. در نتیجه مصرف این نوع از محصولات برای شما عوارض خاصی را به‌ دنبال نخواهد داشت.

این محصول نیز گیاهی بوده و استفاده از آن هیچ عوارضی برای شما نخواهد داشت. این شیاف در ناحیه واژن شما جذب خواهد شد و نیازی به شستشوی این ناحیه نیست.

جمع‌بندی     

روند تنگ کردن واژن با استفاده از روش‌های متنوعی می‌توان صورت گیرد. سالم‌ترین روش ورزش‌کردن، استفاده از محصولات بهداشتی و تغییر سبک زندگی است. چرا که این روش‌ها برای سلامتی افراد مضر نبوده و دارای عوارضی نیز نخواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *